Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
СРАВНИТЕЛЬНАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕРМИНОВ «ИМИДЖ«, «БРЕНД« И «ДЕЛОВАЯ РЕПУТАЦИЯ« В ТЕОРИИ РЕПУТАЦИОННОЙ ЭКОНОМИКИ
Form of presentationArticles in Russian journals and collections
Year of publication2019
Языкрусский
  • Kurbangalieva Dinara Lenarovna, author
  • Bibliographic description in the original language Sravnitelnaya kharakteristika terminov «imidzh«, «brend« i «delovaya reputaciya« v teorii reputacionnoy ekonomiki / D.L. Kurbangalieva // Elektronnyy ekonomicheskiy vestnik Tatarstana. – 2019. – № 4. – S. 44–51
    Keywords ИМИДЖ, БРЕНД, ДЕЛОВАЯ РЕПУТАЦИЯ, РЕПУТАЦИОННАЯ ЭКОНОМИКА, ИМИДЖ БРЕНДА
    The name of the journal Электронный экономический вестник Татарстана
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=285260&p_lang=2

    Full metadata record