Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
МЕХАНИЗМ УПРАВЛЕНИЯ КЛИЕНТСКОЙ БАЗОЙ ОРГАНИЗАЦИИ
Form of presentationConference proceedings in Russian journals and collections
Year of publication2010
Языкрусский
  • Rolbina Elena Sergeevna, author
  • Bibliographic description in the original language V kn. Marketing i obshhestvo: sbornik materialov V Mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferencii.- g. Kazan: Izd-vo KGFEI, 2010. – s. 156-158.
    Annotation Маркетинг и общество: сборник материалов V Международной научно-практической конференции.
    Keywords база данных предприятия, клиентская база, механизм управления клиентской базой
    The name of the journal Маркетинг и общество: сборник материалов V Международной научно-практической конференции.
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=99830&p_lang=2

    Full metadata record